SEO PR Cikkek / Linképítés

SEO PR cikkek 2017-05-22T16:59:26+00:00

Válassz minőségi SEO PR cikkeket weboldalunkról és javítsd a Google helyezéseidet a lehető leggyorsabban. A weboldalunkon található PR cikkek mind a keresőoptimalizálás szabályát követve vannak minőségileg kiválogatva. – “Cikkeink megrendelésével nem csak a Google helyezések javulnak, hanem látogatókat is kap a weboldalad.”

Miért kellenek PR Cikkek? – Mit lehet elérni velük!

A PR Cikkek alkalmazása a keresőoptimalizálásban a Google Pingvin algoritmus bevezetése után terjedt el. A Google Pingvin azokat a weboldalakat büntette amelyekre gyenge minőségű honlapokról mutattak kulcsszavas linkek, amelyek nem adtak látogatókat csak a helyezések manipulálására szolgáltak.

40%-os látogatószám növekedés SEO PR Cikkek segítségével.

40%-os látogatószám növekedés SEO PR Cikkek segítségével.

A SEO PR cikkek rendszerint – legalábbis a jó minőségűek – olyan tulajdonságokkal rendelkeznek, hogy azt a Google ne manipulatív linképítésnek tekintse hanem valódi PR cikknek amely a látogatószám és márkaismeretség elősegítését szolgálja.

Azonnal javulnak a helyezések a PR Cikkekkel

Akár pár napon belül is nagymértékű helyezésjavulás látható!

Ha ezek a cikkek látogatóforgalmat generálnak, minőségi tulajdonságokkal rendelkeznek akkor a Google helyezések is javulni fognak. Úgy ítéli meg a kereső, ha egy erős oldal méltónak tartotta a ránk hivatkozást akkor valószínűleg a mi oldalunk tartalma hasznos a látogatóknak.

Aktuális PR Cikk Ajánlatok

Minden egyes megrendelt PR cikk tartalmaz 2.500-3.000 karakter szövegírást a Te témádban, 1db jogtiszta fotót és 2db teljes-értékű linket a szövegből.

Kód Témakör DA / TF Látogatószám Ár
PREA001 Technika, Szórakozás, Bulvár, 60 / 20 120.250/hó 25.000 Ft/db
PREA002 Magazin napi hírekkel 56 / 14 85.420/hó 35.000 Ft/db
PREA003 Mobil és számítástechnikai magazin 87 / 39 48.700/hó 30.000 Ft/db

*A változás jogát fenntartjuk! – A lista nem teljes, teljes listáért keresd ügyfélszolgálatunkat!

A táblázatban feltüntetett weboldalértékek iránymutatásul szolgálnak. Ezek az értékek folyamatosan változnak így mi is csak időközönként frissítjük a táblázatot, ha nagyobb eltérések tapasztalhatóak. A PR Cikk oldalak minőségi értékei rendszerint javuló tendenciát mutatnak így valószínűleg a táblázatban feltüntetett értékek aktuálisak vagy a valós minőségi értékek jobbak! – További információkat a PR cikkekről az oldal alján található Tudásbázisban találsz!

Árajánlat kérés / PR Cikkek megrendelése

Töltsd ki a lenti űrlapot és felvesszük veled a kapcsolatot. A megrendelés nem végleges. Egyeztetés szükséges a cikkek publikálása előtt.

Kapcsolati adatok

Weboldal adatok

Weboldalad URL címe:
Volt már linképítés az oldaladra?
Segítsünk a PR cikkek választásában?
Teljes kampányt állítsunk össze?
Mennyi a PR cikk kampányra szánt keret?

-------------------
A fenti opciókat add meg figyelmesen mert ezek alapján tudunk SEO PR cikk kampányárat számolni és tanácsadást adni milyen irányba is kell elindulni a kampányokkal. Ha lenne még további kérdésed, észrevételed írd be a lenti ablakba és munkatársunk megkeres az ajánlatunkkal.


PR Cikk Tudásbázis

Az alábbi linkekre kattintva találod a legfontosabb információkat a PR cikkekről, megrendelésről valamint itt olvashatóak a leggyakrabban elhangzó kérdések válaszai is.

Az jó kérdés hogy milyen és mennyi PR cikk lehet elég egy-egy cél eléréséhez. Ezt így ilyen egyszerűen nem lehet meghatározni. A mi PR cikkeinknek mind jó minőségű weboldalak az alapjai, tehát elmondható, hogy akár már egy cikk is javulást eredményezhet egy-egy gyengébb kulcsszó esetében.

Futtatni kell egy backlink elemzést amellyel feltérképezzük a weboldaladra mutató linkhálózatot valamint megnézzük a fő kulcsszavaidra a konkurens weboldalak linkhálózatát így kaphatunk majd képet arról, hogy a Te esetedben körülbelül mennyi PR cikkre lenne szükség egy cél eléréséhez. Ezt a tanácsadás szolgáltatásunkkal rendelheted meg!

Sok összetevőn múlik egy weboldal Google helyezése. Ha jó a tartalmad kevesebb PR cikk kell, ha gyengébbek a kulcsszavaid akkor sem kell sok cikket venni. Ha nagy a verseny az adott kulcsszavakra vagy a gyenge minőségű tartalmat akarod erős linkkekkel erősíteni akkor több és erősebb/drágább PR cikkre lesz szükséged.

A Google még mindig a PageRank (PR) értékeket használja az egyik rangsorolási szignáljaként. Ezeket az értékeket már nem mutatják meg a weboldal tulajdonosoknak. A PageRank alternatívájaként használható a Domain Authority (DA) és Page Authority (PA) érték. Ez az érték nagyban befolyásolja a helyezéseket, igaz ez nem egy Google mérőszám, de ez az érték a weboldalak olyan tulajdonságainak értékéből áll össze amit a Google is néz a rangsorolásnál. A DA érték egy alternatív megoldás amellyel megnézhetjük mennyire erős egy adott weboldal ahonnan linket kap a weboldalunk. Az a jó, ha ez az érték minél magasabb!

A jó PR cikkek nem csak olyan tulajdonságokkal rendelkeznek amelyek csak a Google helyezés manipulálását hivatottak szolgálni. Mindig kell, hogy ezek a cikkek népszerűsítsék a weboldalunkat és direkt látogató forgalmat is generáljanak.

Általánosságba elmondható, hogy azok a PR cikkek a jók amelyek látogatóforgalmat is generálnak így a Google azt is látni fogja, hogy a cikk megjelenése nem a helyezés manipulálását tűzte ki célul. Azok az oldalak tudnak ilyen forgalmat generálni amelyek nagy látogatószámmal rendelkeznek. A nagy látogatószám pedig azt jelenti, hogy ezek az oldalak keresőoptimalizálás szempontból is megfelelnek a Google elvárásainak.

Milyen értékeket figyeljünk, ha PR cikkeket vásárolunk?

  • Nagy legyen a látogatók száma az oldalon – adjon látogatóforgalmat a PR cikk
  • Magas PA és DA értékek, a cikkek születésének pillanatában még az oldalnak nincs magas PA értéke, de ez az idő múlásával változik, ha magas a DA érték
  • Legyen a weboldalnak közösségi média szignálja – ha nem hivatkoznak rá a közösségi médiában valószínűleg csak “linktár” jellegű oldalról van szó
  • Változatos IP címeken legyenek a cikkek – Ha egy tulajdonos/szerver/helyszínen jelennek meg a cikkek a Google manipulatív linképítésnek tekintheti
  • További tényező a folyamatosság a megjelenések tekintetében illetve, hogy egyedi szövege legyen a megjelenő cikkeknek

A weboldalunkon megtalálható PR cikk csomagok mind megfelelnek a fenti szabályoknak, így biztonságosan használhatóak a weboldalak népszerűsítésére. Előtérbe helyezzük, hogy a weboldal látogatókat kapjon a cikkek segítségével így ezeknek a használata biztonságos SEO szempontból.

A PR cikkek esetében ugyanúgy mint általánosságban a linképítésnél lassan kell megvalósítani az előre összeállított PR cikk kampányt. Az eredmény nagyban függ a kulcsszó erősségtől és a tartalom minőségétől ami a weboldaladon található. Kissebb kulcsszó versenyben akár már pár nap alatt látható eredmény tapasztalható, nagyobb konkurenciaharc esetén ez lehet pár hét is.

Ha induló weboldalad van akkor ugrásszerű lehet az első napok eredménye, de ha már régebbi a weboldalad és alapból a kulcsszavaid már a mezőny első felében vannak akkor hosszabb időre kell számolni mire eredményeket érnek el a PR cikkek. – A mezőny első felében már magasak a weboldalak értékei amit a Te oldalad majd a PR cikkek megjelenése után fog elérni.

Ha linképítés zajlik legyen az akár PR cikk, tisztában kell lenni a weboldalra mutató linkek összetételével. Milyen linkszöveggel mennyi link és honnan mutat a weboldaladra. Ha nem akarsz sok linket vásárolni ez elhanyagolható összetevő, de viszont ha több linkben vagy PR cikk kampányban gondolkozol akkor már vizsgálni kell a linkszövegek összetételét.

A PR cikk kampányok összeállítása előtt meghatározzuk a már weboldalra mutató linkek szövegét és mélylinkelést majd ehhez illesztjük a következő kampányt így lesz elkerülhető a Google Pingvin büntetés.

A PR cikkek a minőségük miatt többszörösébe is kerülhetnek mint egy sima linképítési projekt. A célunk mindig az, hogy a lehető legkisebb költségből a lehető legjobb eredményt érhessük el. A PR cikkeket (akár több 10 db) mindig érdemes kampányokba rendezni és, ha Te megadsz egy összeget, a kampányt a kereteken belül próbáljuk meg összeállítani az adott cél elérése érdekében. Mindig a legmagasabb értéket add meg amit még PR cikk vásárlásra szeretnél szánni mert így lehet a legjobban paraméterezni egy-egy PR cikk kampányt.

Lehet, hogy munkatársaink a cél kulcsszó és weboldalad láttán azt javasolják, hogy mégis elég kevesebbet költeni a PR cikkekre mint amit előzőleg megadtál. A megadott érték nem tükrözi a valós PR cikk árat, ez majd egyeztetés útján lesz véglegesítve. Az előzőleg megadott ár egy iránymutató összeg.

Ha magad szeretnéd kiválogatni a PR cikkeket amit publikáljuk akkor töltsd ki a fenti árajánlatkérő űrlapot és munkatársaink egyeztetnek a listával kapcsolatba veled. Hogy miért kell ez? A PR cikk lista összetétele folyamatosan változik, van amikor akár naponta többször is. Nincs kapacitásunk az összes PR cikk (több 100db) frissített adatbázisát publikálni weboldalunkon.

Add le árajánlatkérésed és munkatársaink megkeresnek és egyeztetnek veled milyen témában, milyen weboldalakra lenne érdemes publikálni cikkeket, majd Te kiválaszthatod hogy melyik PR cikk kerüljön publikálásra. Ezzel a megoldással akár egyesével is rendelhetsz PR cikkeket!

Sokan kérdezik mennyi PR cikkel lehet eredményt elérni. Általában mi azt javasoljuk, hogy kampányokban kell gondolkodni, egyszerre akár 10db PR cikket is érdemes megrendelni és időzíteni a publikálást. Ennyi PR cikknek az értéke több százezer forint is lehet amit sokan nem engedhetnek meg maguknak így lehetővé tettük azt is, hogy egyesével is vásárolhass PR cikkeket.

Ha egy 1-2 PR cikket veszel akkor is egyeztess velünk, hogy hogyan lenne érdemes elindulni, milyen minőségű PR cikkekkel kezd a hosszabb távú weboldal erősítési projektedet.

Első lépésként add meg kapcsolattartói adataidat és weboldalad adatait a fenti űrlap kitöltésével. Az űrlap elküldésével felállítottál egy keretet amiben mozogva mi egy olyan projektet állítunk össze Neked, amely a lehető legjobb eredményt hozza a legkisebb költségen.

Munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot és egyeztetnek veled, hogy mit javasolnak az általad megadott kereteken belül. Hogyan és milyen módon volna célszerű PR cikkeket megjeleníteni.

Ha elfogadod az összeállított projektet, akkor kérjük el a számlázási címet és adjuk meg a pontos összeget, hogy mennyibe kerül a PR cikk kampányod és hová kell az árát utalnod. Az összeg megérkezését követően számlát állítunk ki amit elküldünk Neked, a munka ezután kezdődik meg.

A PR cikkek megjelenése az előre meghatározott ütemben fog történni, ez akár nagyobb projektek esetében több hónap is lehet.

A PR cikkek megjelenése után elküldjük a cikkeket tartalmazó oldalak linkjeit, statisztikát készítünk és a projekt alatt mérjük a helyezések változását!

 

Ha Neked maradtak még kérdéseid a PR cikkekkel kapcsolatban akkor szívesen megválaszoljuk őket. Tedd fel a kérdéseidet itt a weboldal alján lévő komment részben!

Leave A Comment